Laptop wilt niet meer normaal opstarten, wat kan ik hier aan doen?

Hallo, ik heb een probleem ik heb een twee jaar oude laptop Dell Latitude E6410 met Windows7. De laptop viel uit toen het toetsenbord het niet meer deed. Nu de laptop niet meer normaal opstarten en opstartherstel helpt ook niet. Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Toegevoegd na 14 uur:
Hier blijft die steeds hangen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
werkt het toetsenbord helemaal niet meer?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het deed het voor 1 minuut niet meer. Nu weer wel maar ik krijg hem niet opgestart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer hem is aan de oplader te doen en dan op te starten het kan namelijk zijn dat de accu kapot is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Allang geprobeerd. Hij start op en dan kan je kiezen tussen opstartherstel en normaal opstarten. Als ik hem normaal wil opstarten dan gaat hij bestanden laden maar dan blijft die maar hangen. En bij opstartherstel kom ik ook niet verder dan bestanden laden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Definieer 'normaal'. Wat geeft hij aan? Of blijft hij in een cirkel opstarten? Ik heb meer informatie nodig om je te helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik hem normaal wil opstapten dan gaat de laptop bestanden laden. Dan krijg ik zn balk en dan gaat hij bestandenlijst laden. Als hij klaar is met laden blijft de laptop vasthangen. Ik kan proberen een foro te plaatsen.

Antwoorden (2)

Je zou kunnen proberen met een zogenaamde koude start. Alhoewel ik op internet hierover niets vind, is het het proberen waard. Koude start is de aan/uitknop enige tijd goed ingedrukt houden totdat de pc weer opstart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zit m.i. niets anders op dan je laptop volledig opnieuw te installeren.
Wat je eventueel kunt doen is hem openschroeven en lekker stofzuigen (blazen).
En dan je Harde schijf eruit halen en met een andere PC backuppen/bestanden eraf halen. Erg omslachtig maar niet echt anders op te lossen. (je kunt dan nog proberen om hem nog 1 keer op te starten, misschien wàs hij inderdaad alleen vies)

Daarna een frisse installatie van Windows uitvoeren.