Laptop wilt niet meer normaal opstarten, wat kan ik hier aan doen?

Hallo, ik heb een probleem ik heb een twee jaar oude laptop Dell Latitude E6410 met Windows7. De laptop viel uit toen het toetsenbord het niet meer deed. Nu de laptop niet meer normaal opstarten en opstartherstel helpt ook niet. Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Toegevoegd na 14 uur:
Hier blijft die steeds hangen

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zou kunnen proberen met een zogenaamde koude start. Alhoewel ik op internet hierover niets vind, is het het proberen waard. Koude start is de aan/uitknop enige tijd goed ingedrukt houden totdat de pc weer opstart.

Er zit m.i. niets anders op dan je laptop volledig opnieuw te installeren. Wat je eventueel kunt doen is hem openschroeven en lekker stofzuigen (blazen). En dan je Harde schijf eruit halen en met een andere PC backuppen/bestanden eraf halen. Erg omslachtig maar niet echt anders op te lossen. (je kunt dan nog proberen om hem nog 1 keer op te starten, misschien wàs hij inderdaad alleen vies) Daarna een frisse installatie van Windows uitvoeren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100