Zou kunnen zijn de acrobat reader van je computer is verwijdert, of niet alle onderdelen aanwezig om het goied te kunnen laten werken.
In dat geval zou je reader opnieuw kunnen installeren.
Wat ook kan is dat alleen de automatische koppeling tussen pdf bestanden en ARreader is gereset. In dat geval kun je het bestand opslaan op je computer. Met de rechtsemuisknop er op klikken en kiezen voor openen met... Als daar Acrobat reader bijstaat die selecteren en de optie "dit programma als standaar gebruiken" aanvinken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit wel eens meegemaakt bij een service desk. Op de een of andere gekke manier beet het mailprogramma en de PDF elkaar. Het kan ook zijn dat de PDF in een apart formaat is opgebouwd. Tip: sla het bestand op op de harde schijf en open het bestand buiten de mail om. 90% kans, dat het dan wel lukt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou kunnen dat adobe pdf reader van je computer is, dat kan je gratis adobe.nl downloaden.