Hoe zet ik mijn herstelpunt naar 25januari?

Hallo,
Ik wil graag mijn computer herstellen naar 25januari, echter geeft mijn herstelstation maar 2 datums aan, als ik klik op MEER herstelpunten zoeken is de dichts bij zijnde 6februari. Is er een manier om nog meer herstel punten te vinden?
bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Helaas, Blijkbaar zijn er geen andere herstelpunten gemaakt en dus kan je er ook niet naar terugzetten.
Voor de toekomst zou je automatisch iedere dag een herstelpunt kunnen laten maken via de taakplanner. Ik vermoed dat er nu helemaal geen herstelpunten worden aangemaakt anders dan bij bijvoorbeeld het installeren van software. Kijk eens naar de instellingen. Wellicht staat er ingesteld dat ze niet lager dan een week bewaard worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nope helaas niet