Kan je via een HDMI kabel van laptop naar laptop gaan?

Ik heb 2 laptops met windows 7. Maar van 1 is het scherm gebroken en wil heel graag de sims blijven spelen en ik deed dit eerst op een gewoon groot scherm maar kan deze niet altijd gebruiken dus zou graag met mijn 2 sony laptops willen werken. Hoe moet dit ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
26.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan niet. In theorie is er wel een mogelijkheid, maar dan moet je steeds de andere laptop open slopen en de internebedrading gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke dankjewel!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de stukke laptop een remote desktop programma installeren dan kan je hem over het netwerk bedienen met je andere laptop
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor zover ik weet kan dit niet. Je kan wel je sims overzetten naar je andere laptop, en eventueel verder spelen met waar je gebleven was, maar da's best ingewikkeld en weer een andere discussie. Zoals Deaal aangeeft is er inderdaad wel een manier waarbij je met de ene laptop je andere laptop kan besturen, maar het probleem hierbij is dat het allemaal niet zo snel gaat. Alles gaat in feite in slow-motion.
Als je het toch wilt uitproberen: UltraVNC is zo'n programma,
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt best twee PC's met een HDMI-kabel verbinden, maar daar zal geen van beide PC's raad mee weten. Het werkt dus niet.

Het beste antwoord

De meeste laptops hebben alleen een HDMI output, dit wil zeggen dat je HDMI poort alleen maar dingen kan "versturen". Je TV bijvoorbeeld heeft een HDMI input, dat wil zeggen dat je de beelden die je laptop stuurt kan ontvangen via de HDMI kabel. Je kan dus geen dingen op je laptop ontvangen via HDMI.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, dat zal niet gaan want als je geen xbox op een laptop kan aansluiten via HDMI kan je er ook geen laptop op aansluiten, dit komt omdat je op allebei de laptops HDMI input hebt, je kan het proberen maar het zal waarschijnlijk niet werken...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Output*
Ja dat kan, echter je hebt er een converter voor nodig, een omvorm 'blokje' en gezien de vraag (bijna nihil) moeilijk te vinden en dan gok ik altijd eerst bestellen, dan wachten...(week of 2)

Toegevoegd na 40 seconden:
Met converteren naar niet-hdmi bedoel ik overigens, dus hdmi uit, USB in bijv.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je hebt een usb die HDMI ondersteunen die kan je via usb poort en dan kan daar HDMI in doen. Bij apple macbook kan je geen VGA in doen je kan daar ook een usb voor kopen.