Windows blijf na update hangen op 100% hoe kan ik dit verhelpen?

Na een update blijft het hangen er staat "updates worden uitgevoerd 100% voltooid schakel de computer niet uit" hoe kan ik dit verhelpen het is Windows 8.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eerst rustig afwachten, daarna eventueel systeemherstel doen.

Antwoorden (2)

start de computer opnieuw op en laat het opnieuw updaten kijken of het helpt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meestal heeft de update toch wel gepakt en is er een kleine time out error
dat is meestal geen groot probleem
maar een hercheck van windows update nadat je opnieuw hebt opgestart zal dat wel uitwijzen
capthavoc