computer geeft 2 beeldschermen aan, maar heb ik niet. hoe kan dat?

echt heel raar.. ik heb maar 1 beeldscherm aangesloten op mijn computer en hij zegt dat ik er 2 heb.. het duurde echt heel lang voordat ik mijn tabbladen etc op het goeie scherm kreeg want ik kon ze nergens vinden. en ik kan mijn vensters helemaal naar links schuiven.... hoe verwijder ik die ''onzichtbare'' beeldscherm? want het is super irritant!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

In de instellingen van zowel Windows als je videokaart driver kan je een beeldscherm uischakelen.

Rechtermuisklik op het bureaublad
Resolutie
Meerdere schermen
Het bureaublad alleen weergeven op X

Toegevoegd na 31 seconden:
Wel vreemd dat er een beeldscherm wordt herkent wat er niet is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kijk mijn foto! dit krijg ik dan.. ik snap er helemaal niks van
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb het zelf opgelost! Via nvidia instellingen kon ik een beeldscherm uitschakelen. Heel raar.. Bedankt voor het proberen te helpen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het had ook gekund via Windows. Op het plaatje wat je geeft staat: Meerdere schermen: Deze beeldschermen uitbreiden. Dat kan je veranderen naar: Het bureaublad alleen weergeven op 1