Hou kan ik mijn aangepaste nummer van I-tunes (titels) ook aangepast krijgen in de verkenner?

Als ik een liedje download, wil ik graag de titel aanpassen. Soms zit er een reclametitel is of de artiestennaam staat in de titelbalk. Dit pas ik allemaal handmatig aan. Hoe ik ervoor zorgen dat deze aangepaste titels ook worden weergegeven in mij verkenner? Het zou fijn zijn als dit aangepast kan worden, zodat deze nummer ook de juiste weergave hebben in andere programma's zoals (Winamp en Virtual DJ)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

ja dit kan zeker, het enigste wat je moet doen is het nummer aanpassen in itunes, en vervolgens de nummers vanuit itunes kopieren ( dus niet uit de map waar je ze van hebt geimporteerd ), en vervolgens plakken in een andere map, zoals je bureaublad.