Ik heb een printer: Epson Stylus c64 en een Imac. Hoe kan ik vanuit de iMac hierop printen? (ik heb geen installatie cd o.i.d., wel een USB-kabel)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

volgens internet is deze mac compatible dus sluit hem eerst maar eens gewoon aan
wellicht heeft hij verder helemaal geen driver nodig en werkt hij gewoon
kijk onder systeem instellingen bij printer en printer toevoegen
er zijn ook drivers te vinden maar sluit eerst de printer aan
wellicht heb je die drivers niet eens nodig

Toegevoegd na 1 minuut:
he raar ik had de links al geplaatst ?
maar zag ze niet dus deze erbij
capthavoc
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
is vast wel te proberen door de zwarte patroon er uit te halen met kleuren patronen moet je in principe zwart kunnen mengen
maar heb wel begrepen dat epsons nogal zinnig zijn als de levels te laag zijn

Andere antwoorden (1)

In de bron vind je een printer driver en Epson EasyPrint voor de Mac. Hopelijk heb je daar genoeg aan?