Herfst 2015 maar als je wilt kun je al de 'Windows Technical Preview' downloaden. Dan heb je wel nog een nieuwe instabiele versie, maar in principe heb je al een soort van 'Windows 10'. Bij de bron heb ik een link gedaan waar je hem kan downloaden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
Quote Nadat je Windows Technical Preview hebt geïnstalleerd, kun je de herstelpartitie op je pc niet meer gebruiken om naar je oorspronkelijke versie van Windows terug te keren. End qoute Vond deze ik in de instructies op de link hierboven
Dus aub weet wat je doet ! voordat je hier aan begint ! Als je van je herstel partitie geen factory recovery dvd set bij je hardware hebt gekregen.
of zelf gebrand hebt met het daarvoor bestemde programma ( wat meestal het geval is) maak die dan in hemelsnaam eerst !!! of zorg ervoor in elk geval voor een "passende versie windows setup dvd bij de hand te hebben. let wel ,dit is alleen windows
Als je herstel partite ook andere betaalde of gelicenteerd software bevatte dan raak je dat kwijt.
Dus herstel partitie heeft voorrang boven een ander windows dvd ook al past het serie nummer. let op !!!
Een dvd met een pc specifieke driver set is geen factory recovery !!!
let op dat je zeker weet dat dit een factory recovery is en geen simple driver disk Oh Guttegut ik zie de rampen al gebeuren !