kan je met 1gb werk geheugen en 3.00 ghz ook world of warcraft er op spelen (op een vaste computer) ?

en als ik er dan windows 7 op zet word die dan ook nog beter

Toegevoegd na 16 minuten:
kan het ook op deze computer op dat plaatje het merk is
Dell GX280 SFF P43.0-SKU10021

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja dat kan.

De minimum specs:

Windows XP 32bit (SP3), Windows XP 64bit (SP2), Windows Vista 32bit (SP1), Windows Vista 64bit (SP1):
Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500
1GB or more of RAM
NVIDIA® GeForce® FX or ATI Radeon™ 9500 video card or better
DirectX-compatible sound card or motherboard sound capability
25 GB free hard drive space
You must have an active broadband Internet connection to play

Dus 3ghz en 1GB moet voldoen. Windows 7 zou ik afraden met maar 1GB, het kan wel maar ik zou het echt niet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Check het even hier met de desbetreffende computer; http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja gaat wel hoor

zet er maar beter geen windows 7 op

daar kan je beter extra werkgeheugen voor nemen

zorg dat er xp opstaat dan werkt alles goed

gr,