Hangt er vanaf wat je wilt,

via een tsclient? Gaat niet, gewoon wachtwoord installeren of gebruik maken van software van derden.

Moet je enkel aan de bestanden kunnen? Ook dan moet je geen wachtwoord hebben om de mappen te delen. Die zijn standaard namelijk al 'verborgen gedeeld'. De truc is om dan een $-teken te gebruiken ipv een :-teken.

Wil je bijvoorbeeld de C:-drive van een andere pc 'inkijken'. Dan tik je C$ ipv C: in. Behalve als die pc zichzelf helemaal dichttimmert omdat ie denkt dat ie in een openbaar netwerk zit.