ik moet tegenwoordig eerst een knop selecteren op mijn ipad en dan er op dubbelklikken. hoe zet ik dat uit?

als ik iets wil typen of naar een app wil moet ik deze eerst 1 keer aanraken en dan komt er een hokje omheen. daarna twee keer snel er op tikken om de app te openen of een letter typen. ik word daar helemaal gestoord van, hoe zet ik dat uit?

Toegevoegd na 2 uur:
dit is overigens bij alles wat ik wil doen op de ipad.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Is dit in Safari? Ik snap je vraag niet helemaal.

Antwoorden (1)

Ik denk dat je bij de instellingen moet kijken en anders contact opnemen met Apple