Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is OS X Mavericks of OS X YoseMite sneller?

Ik heb een Late 2013 iMac, Apple heeft OS X Yosemite Golden Master 3 vrijgegeven, maar ik twijfel nu onwijs welke van de 2 OS X's sneller is... Ik heb namelijk niet zoveel zin dat mijn iMac wat slomer hiervan wordt! :)

Toegevoegd na 6 minuten:
Apple heeft overigens ook vermeld dat dit de laatste Golden Master is, en dus geen Canidate meer is. De Golden Master is gelijk aan de uiteindelijke versie... Dus uiteindelijk krijgt iedereen deze.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
717

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Da's niet helemaal waar wat je zegt over die Golden Master, dat zegt alleen maar dat er een code/patch stop is aangekondigd. Als er nog een nasty bug wordt gevonden die niet kan blijven zitten tot de volgende update dan wordt dat alsnog gepatched en is er wezenlijk verschil tussen Golden Master en de uiteindelijke versie.

Mijn advies luidt daarom kijk de kat uit de boom en word geen trendsetter... Je kunt nog altijd een image trekken van je huidige OSX en updaten naar Yosemite als jij je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen, bevalt het niet ga je terug naar Mavericks....?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding