Mijn scherm valt telkens uit. Wat moet ik doen?

Wanneer ik zit te computeren , dan mijn scherm zwart. maar als ik de scherm knop aan het uit doet. dan doet hij het weer.
En dan gaat het weer uit.
Wat is er aan de hand?
Hij is niet oververhit. en ik zit alleen maar te browseren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (2)

Bij Windows 7 ga naar:

Control Panel\Hardware and Sound\Power Options\Edit Plan Settings

Kijk eerst welk battery plan er nu gebruikt wordt, en de tweede optie gaat over je scherm, zet deze beide op 'Never'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe spijtig ook, misschien is het tijd voor een nieuw scherm. Een paar maanden geleden ging mijn scherm ook de hele tijd uit. Ik moest steeds de stekker uit het stopocontact halen en er weer in doen; gék werd ik ervan. Ik heb hem naar Paradigit gebracht en die zeiden dat hij wel gerepareerd kon worden maar dat zou dan duurder uitvallen dan een nieuw scherm. Ik heb dus gekozen voor een nieuw. Maar probeer eerst alle mogelijkheden met de instellingen van je computer. Een nieuw scherm kopen kan altijd nog.