Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik mijn videokaart updaten om spellen soepeler te laten spelen?

Ik heb nu een score van 3.4 voor games.
maar ik wil graag naar zo hoog mogelijk zonder iets duurs te moeten aanschaffen of de laptop compleet te moeten ombouwen.

Ik heb een Acer Aspire 5735 serie.
Intel Core 2 duo processor t6400.
2.0 ghz, 800 mhz fsb, 2 mb l2 cache.
HD beeld met videokaart tot 1244mb mobile intel graphics.
(waarvan er maar 64mb gebruikt wordt!!!!)
4gb DDR 2.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
858

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het updaten van een grafische kaart zorgt er niet voor dat de prestatie index van windows vista beter wordt. Het enige wat ik je aan kan raden is:
1. Tevreden zijn met wat je hebt en kan.
2. Laptop met een betere grafische kaart kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duidelijk

Andere antwoorden (3)

De score waar je het over hebt is de hardwarescore, de 'windows prestatie index'. Als je die omhoog wilt hebben zul je er toch echt andere hardware in moeten stoppen.

De score wordt berekend naar het onderdeel dat het slechtste scoort. Ga om te kijken welk onderdeel dat is naar configuratiescherm -> systeem en klik dan op de windows prestatie index. Het scherm waar je dan op uit komt laat zien of de zwakke plek bij de processor, het geheugen, de grafische kaart of de harde schijf ligt. Het punt dat het laagste scoort zou je volgens dit principe het beste kunnen upgraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan van het internet gratis drivermax downloaden. Deze controleert of al je drivers uptodate zijn, indien er nieuwere drivers zijn download die deze ook voor je. Daarnaast kan je ook gewoon naar Acer gaan en daar kijken of er nieuwere drivers zijn natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Maar daar worden je spulletjes doorgaans niet sneller van.
Zover ik weet moet je gewoon een nieuwe videokaart kopen. 100 euro en je hebt al een vrij goede, trouwens je hebt wel gelijk 2.0 Ghz is niet genoeg voor de meeste (iets nieuwere) spelllen!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding