Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op een account op de mac kan ik bepaalde programma's niet openen, wat is de oplossing?

Bepaalde programma's zoals Firefox, Safari, Chrome en de App Store kunnen niet geopend worden. Het lijkt erop dat alleen programma's die connectie met het internet nodig hebben niet geopend kunnen worden. Safari loopt vast en moet geforceerd stop worden en Firefox geeft een fout melding. 'Ouderlijk toezicht' is ingeschakeld op dit account. Er zijn echter geen beperkingen ingesteld. Eerst werkte het account wel nog goed, maar nu niet meer. Er zijn naar weten geen instellingen veranderd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
783
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een foutmelding krijgt, kan je daar een screenshot/foto van trekken?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien moet je je DNS veranderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de reactie. Heel vreemd, ik heb de computer opnieuw opgestard. Toen was het probleem nog niet opgelost. Maar de volgende dag kon ik wel weer op internet met dat account. Allemaal heel vreemd. Er zijn geen instellingen veranderd. Ik kan dus helaas ook geen screenshot meer maken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding