Op een account op de mac kan ik bepaalde programma's niet openen, wat is de oplossing?

Bepaalde programma's zoals Firefox, Safari, Chrome en de App Store kunnen niet geopend worden. Het lijkt erop dat alleen programma's die connectie met het internet nodig hebben niet geopend kunnen worden. Safari loopt vast en moet geforceerd stop worden en Firefox geeft een fout melding. 'Ouderlijk toezicht' is ingeschakeld op dit account. Er zijn echter geen beperkingen ingesteld. Eerst werkte het account wel nog goed, maar nu niet meer. Er zijn naar weten geen instellingen veranderd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een foutmelding krijgt, kan je daar een screenshot/foto van trekken?

Antwoorden (1)

Misschien moet je je DNS veranderen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de reactie. Heel vreemd, ik heb de computer opnieuw opgestard. Toen was het probleem nog niet opgelost. Maar de volgende dag kon ik wel weer op internet met dat account. Allemaal heel vreemd. Er zijn geen instellingen veranderd. Ik kan dus helaas ook geen screenshot meer maken.