Kan je een Hackintosh updaten?

Er komt ooit een nieuwe OSX versie uit, zou je je hackintosh kunnen updaten naar die nieuwe versie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

In het geval van een nieuwe OSX versie is het bij een Hackintosh variant vaak de norm om eerst te wachten wat de uitwerking van de nieuwe versie is op een werkend systeem.

Kortom, na een nieuwe versie even wachten of het slim is om te updaten.