Ik heb een nieuwe laptop (HP 550) en die wil ik graag downgraden van vista naar XP.

Echter tijdens het laden van bestanden loopt hij elke keer vast.
Ik heb er diskkiller een keer overheen laten lopen en zou dus echt weer leeg moeten zijn.
Maar mijn XP (legaal) krijg er nog steeds niet op.

Wat zou ik nu nog kunnen doen om XP er op te kunnen zetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga met F10 de bios in en zet 'native support' voor je harddisk uit en probeer opnieuw.
Verder leesvoer in de link:
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heeft u een downgrade in de zin van een recovery DVD voor deze hp en loopt dat vast, of probeert u het op een andere manier te installeren? In het eerste geval heeft u recht op support bij HP, want er kan een technische storing zijn. Tel.nr. 0900-1170000 (HP zakelijk, de 550 is een zakelijk model notebook). Als u XP met een andere bron installeert is er misschien iets met de media aan de hand? Probeer de CD/DVD die u heeft te backuppen op een andere CD/DVD.