hoe kan ik in windows7 boodschap uitschakelen dat computer opnieuw moet worden opgestart (10 minuten) na installatie updates?

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik wil die boodschap helemaal niet meer ontvangen om geforceerd. Opnieuw opstarten te voorkomen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Door jouw computer direct na die melding opnieuw op te starten.
9 jaar geleden
Download dit reg-bestandje:
http://robertlindeboom.nl/overig/AutomaticUpdate.rar

Na het downloaden kan je het bestand openen/uitvoeren. Negeer de waarschuwingen over mogelijke onveiligheid, want deze krijg je standaard bij .reg-bestanden.
De wijziging ongedaan maken is ook mogelijk met uninstall.reg-bestand dat bijgeleverd is.
Na het uitvoeren van het .reg-bestand moet de computer opnieuw worden opgestart.
SimonV