Kan ik windows installeren op mijn mac zonder dvd?

Ik heb windows 8.1 gekocht om te installeren op mijn MacBook Air, maar er kunnen geen dvd's/cd's in Mac. Is het mogelijk windows via bootcamp te installeren zonder de dvd te hoeven gebruiken? (ik heb dus wel de product key)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Grondbeginselen van de Mac: Windows op je Mac met Boot Camp
Boot Camp kunt u Microsoft Windows draaien op je Mac. Leer hoe Boot Camp draait Windows en wat de installatie-eisen zijn.

Een Windows-toepassing die u nodig hebt om een ​​keer in de zoveel tijd te gebruiken? Geen probleem. Elke nieuwe Mac kunt u installeren en uitvoeren van Windows op volledige snelheid, met behulp van een ingebouwde utility genaamd Boot Camp. De installatie is eenvoudig en veilig voor uw Mac-bestanden. Nadat u de installatie hebt voltooid, kunt u opstarten van uw Mac met behulp van OS X of Windows.

Windows draaien op moedertaaltempo
U kunt het Windows-besturingssysteem draaien op je Mac op moedertaaltempo-zonder de prestaties boete die wordt geleverd met software-emulatie of "virtuele machines." Windows-toepassingen hebben volledige toegang tot meerdere processors en meerdere cores, versnelde 3D-graphics, en high-speed poorten en netwerken zoals USB, FireWire, WiFi, AirPort, en Gigabit Ethernet en drivers voor audio en Bluetooth-functionaliteit. Als u Mac OS X v10.5 of Mac OS X v10.6, de Boot Camp-ondersteuning software op de Mac OS X-installatie-dvd. Voor OS X Lion v10.7 of later drivers van Windows worden automatisch gedownload van Boot Camp-assistent.

Windows kan worden geïnstalleerd met behulp van dvd's of gedownloade versies (ISO) van Windows 7, Windows 8 en Windows 8.1.

Belangrijk: Houd de Windows DVD en USB flash drive die uw Windows-drivers aangesloten terwijl u de installatie van Windows bevat. Ze kunnen worden verwijderd na de installatie van Windows en updates zijn voltooid.

Afhankelijk van de hardware en het OS X-versie van uw computer, Boot Camp ondersteunt Microsoft Windows Windows XP met Service Pack 2, Windows Vista, Windows 7 of Windows 8 voor meer details, zie. Boot Camp: systeemvereisten voor Microsoft Windows .

Boot Camp-assistent maakt een partitie voor Windows zonder het wissen van uw bestaande OS X-volume. Belangrijk: Schijfhulpprogramma niet gebruiken om uw harde schijf voor Windows-installatie te partitioneren. Gebruik altijd de Boot Camp-assistent.

Na de installatie kunt u schakelen tussen Windows en OS X door de knop ingedrukt Option (Alt) bij het opstarten. Of gebruik het regelpaneel 'Opstartschijf' in Windows (geïnstalleerd met Boot Camp-ondersteuning software) of het OS X-opstartschijf voorkeurenpaneel om het standaard besturingssysteem ingesteld telkens wanneer de computer wordt opgestart gebruiken.

Verder in deel 2

Toegevoegd na 1 minuut:
Verder in reactie i.p.v ^