Kan je sims 3 op windows 7 spelen ?

Ik krijg binnenkort een dell mini 10 met widnows 7, en heb de sims 3 voor op pc maar ik wil weten of ik op die laptop zo'n spel kan spelen en of het eigenlijk wel kan op windows 7.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (7)

is vast wel iets over op de site van sims over te vinden of op de box systeem eisen
of er zijn vast wel patches te vinden
of eventueel compatibiliteitsmodus ??? *** leve de spelling checker ;)
capthavoc
13 jaar geleden
Ik denk dat Windows 7 niet zo'n probleem is. De specs van de Dell mini 10 (is vermoedelijk een netbook) zijn waarschijnlijk lang niet voldoende om Sims 3 op te draaien.

Je kunt op de doos van het spel zowel de minimum systeemeisen als de aanbevolen eisen terugvinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan, maar je moet het als administrator uitvoeren. simpel: rechtermuisknop op het uitvoer bestand en dan als administrator uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dat kan ik heb zelf de sims 3 en die werkt op win 7.
ik denk dat hij wel werkt op jou laptop.
de minimum systeemeisen slaan nergens op, want mijn pc heeft veeeeel minder systeemeisen.
13 jaar geleden
Juist gepast voor jouw dell mini 10, maar kan wel eens gebeuren dat hij eens vastloopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een Hp laptop met windows 7, Sims 3 is geen enkel probleem, zelfs create a world tool doet het perfect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de achter kant van het doosje van de sims 3 staan de minihum systeemvereisten om het te spelen.