Hoe kan ik agenda, weer, nieuws etc op mijn beeldscherm krijgen?

Hallo ik heb een keer een beeldscherm gezien met informatie zoals agenda weer nieuws enz enz maar hoe kan ik dat ook maken ik heb een computer en een beeldscherm?
Met vriendelijke groet

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.4K
ronron1212
4 jaar geleden
Door de icoontjes op je werkblad te plaatsen
TurfGraver
4 jaar geleden
Door gebruik te maken van signage software.

Antwoorden (1)

Misschien bedoel je https://www.symbaloo.com
Klik erop en de site verschijnt op je scherm.
https://start.me/start/nl/startpagina lijkt er wat op.
Als je deze pagina als je startpagina wilt instellen:

Chrome
1. Klik rechtsboven op Meer Instellingen.
2. Schakel Knop Homepage weergeven onder Vormgeving in.
3. Kies onder Knop ‘Homepage weergeven’ je startpagina.

Firefox
• lik op de menuknop en kies Opties.
• Klik op het paneel Startpagina.
• Klik op het menu naast Startpagina en nieuwe vensters en kies een optie om je eigen startpagina in te voeren.
.
Je kunt bij Symbaloo een blokje aanpassen, verplaatsen of verwijderen door er met de rechtermuisknop op te klikken.
Ook Start.me kun je naar eigen wens aanpassen. Uiteraard mag je naar believen je eigen favoriete sites toevoegen. Dat kan zowel handmatig als via een zogeheten bookmarklet, een klein knopje voor in je browserbalk waarmee je pijlsnel een geopende site aan Start.me toevoegt.
De grote kracht van Start.me schuilt in de grote collectie widgets waarmee je je pagina kan verrijken. Het zijn er honderden en het aanbod gaat van kalenders over notitieblokjes tot de inbox van je e-mail, en van RSS-feeds over een wereldklok tot een ‘live’ kaartje van Buienradar met de actuele weersverwachting. Een zoekfunctie helpt je gelukkig bij het vinden van de widgets die voor jou relevant zijn.
Een account maken op Start.me is nodig zodat je later op elk apparaat kunt inloggen en bij je verzameling kunt komen. Na de registratie volgt een kleine tour om Start.me te leren kennen. Het is aan te raden deze tour te volgen omdat deze toelicht hoe Start.me werkt.
De handleiding staat in de bron.
Toegevoegd op 27 september 2019 09:24: tekst
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor de reactie het is net niet wat ik zoek ik zoek live tegels die steeds opnieuw wat anders laten zien bervoorbeeld egenda weer en dat ik niet ergens op hoef te klikken want veder wil ik niet aan de computer zitten dat het altijd aan staat
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
https://start.me/start/nl/startpagina Dat nieuws is goed maar dan wil ik meerdere dingen op het scherm
SimonV
4 jaar geleden
Dat kan met Start.me. Je kunt de site naar eigen wensen aanpassen (Zie toevoeging antwoord).