Heb storing wanneer ik een gedownloade film bekijk deze storing gaat alleen weg wanneer ik WIFI en Utorrent afleg hoe komt dit ik heb windows 8.1?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

hallo, wat afleggen is weet ik niet. ik denk dat je uitzetten bedoeld.

Als je aaan het download bent en tegelijk wilt kijken, heeft de harde schijf het ontzettend druk en zal er dus inderdaad schokkend beeld komen of totaal geen beeld. wifi uit zetten zou in theorie geen invloed hebben. maar probeer eerst eens hoe het resultaat is als je je download op pauze zet op het moment dat je je films gaat kijken