Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een politievirus maar mijn opstart scherm geeft de boot toets niet aan om vanaf usb te starten wat kan ik doen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
628

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

je kan proberen om je bios te starten en daar de boot volgorde aan te passen zodat je pc als eerste van usb gaat starten, meestal is dit del, F1 od F12.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou ff je virusscanner (indien je die op een cd hebt) in je pc steken en via je virusscanner het virus verwijderen. Als dat niet kan/werkt raad ik je aan om naar een computerwinkel te gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat jij nodig hebt, is Hitman Pro Kickstart.
Ik hoop dat je een familielid of vriend hebt met een pc die hetzelfde besturingsssysteem heeft als jouw pc, want dat is wel belangrijk. Op de pc van je familie/vriend download je het programma naar een USB-stick. Daarmee kun je je eigen pc weer vrij maken van het politievirus (gijzelvirus).

"Het enige wat u hoeft te doen is uw gegijzelde computer op te starten met behulp van de HitmanPro.Kickstart USB-stick. De programma’s op de stick zorgen ervoor dat uw gegijzelde Windows opstart en starten dan automatisch HitmanPro zodat u malware en ransomware kunt verwijderen. Alle noodzakelijke stuurprogramma's (drivers) voor uw systeem en alle draadloze netwerk wachtwoorden (wie herinnert zich deze nog?) zijn beschikbaar. Het is niet nodig om kennis te hebben van programma’s van andere besturingssystemen, bijvoorbeeld Linux.

HitmanPro.Kickstart omzeilt het gijzelvirus en leidt de gebruiker door het verwijderingsproces. Het is zo eenvoudig dat iedereen HitmanPro.Kickstart kan gebruiken. In slechts een paar minuten is je computer weer vrij van het gijzelvirus."

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding