Computer schakelt hij zichzelf uit en start hij zichzelf opnieuw op.

Als ik mijn computer afsluit, klik ik wel degelijk op AFSLUITEN, hij sluit af maar start van vanzelf terug op...

Daarnet tot 2 maal toe als ik wegloop van mijn computer, om iet te halen sluit hij zichzelf af en start hij ook weer op.
Dit heb ik nog nooit eerder gehad maar vind het hoogst irritant... Weet er iemand wat de oorzaak van dit probleem kan zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Computers nemen de wereld over AAAARGH ze krijgen een eigen wil haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk een virus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@thomas: het wereldberoemde "start opnieuw op in plaats van af te sluiten" virus denk ik dan? Geen paniek zaaien als het niet nodig is.

Antwoorden (1)

Vreemd probleem! Probeer eens Start -> Uitvoeren -> "shutdown /s" (zonder de aanhalingstekens). Dit moet hetzelfde doen als de Afsluiten optie. Doet dat het wel goed, of ook niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+!