hoe komt het dat mijn scherm v pc zwart blijft ,?? komt eerst Autoswitch off,DVI no signal,VGA no signal op en dan gaat monitor slapen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verkeerde kabel?

Antwoorden (1)

1. Je hebt hem niet (juist) aangesloten op een PC.
2. Je hebt je PC niet aangezet.
3. Een onderdeel in je PC is stuk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Beschrijf eens wat meer. Wat heb je gedaan, lijkt het of de PC het doet? Heb je een andere monitor of platte tv om even wat te testen? Heb je meerdere kabels (geprobeerd)?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Veel meer valt er niet te beschrijven. Geen idee dat pc het doet of niet , kan het niet uittesten , heb gewoon zwart beeld met even die tekst op , en dan gaat hij slapen en is er niks meer ......heb geen andere kabels geprobeerd , zou het daar aan liggen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan best wel een soort zien of de PC het "doet". Lampjes blijven branden ventilatoren blijven gaan, maar vooral de hardeschijf werkt eerst heel hard en dan rustiger. Waar het aan ligt kan een hoop zijn. Kapot moederbord/videokaart/kabel/connector van alles. Dat is nu aan jou om uit te zoeken, leen een kabel bij de burenvrienden/familie. Laat een handige neef/vriend zijn videokaart meenemen en test die even. Zelfs als jij geen losse videokaart hebt kan het. Zie je alleen maar een melding van het beeldscherm? "no signal" of is er in het begin nog wel een door de PC uitgezonden signaal.
Press dell/f2 to enter setup/bios o.i.d.?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk nog eens goed op je PC. Heb je wellicht twee punten waar je videoverbindingen hebt? Dus zowel op je moederbord als op je videokaart. Zie je dus ergens anders nog een blauwe of witte aansluiting maar dan 90 graden gedraaid? en een stuk verder dan de andere aansluiting achterop je PC.