Hoe krijg ik een tegel van "Mijn Afbeeldingen" in het menu Start?

Het tegeltje is verdwenen en ik kom nu alleen via Gmail of een site waar ik foto's kan uploaden bij "Mijn Afbeeldingen"
Ik heb Windows8.1.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zou je miss iets duidelijker willen verwoorden? alvast bedankt :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zie mijn reactie op het antwoord.

Het beste antwoord

Open explorer (Windows-toets + E) en ga naar de map 'mijn afbeeldingen' (c:/gebruikers/[gebruikersnaam]/mijn afbeeldingen). Klik met je rechter muistoets op het mapje en kies in het pop-upmenu voor 'aan startmenu toevoegen' (o.i.d., dat weet ik niet precies, want mijn pc staat op Engels, waar het 'pin to start' is). Je tegel wordt nu toegevoegd aan je metroscherm, waarschijnlijk helemaal achteraan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt dit was het antwoord dat ik nodig had.

Andere antwoorden (2)

Als je bedoelt dat de bibliotheek snelkoppeling verdwenen is, kan onderstaande bron je helpen. Anders de vraag even verduidelijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat is eigenlijk wat ik bedoel. Sorry voor het onduidelijk formuleren.
Er opgaan staan en vervolgens links klikken op de muis en de optie vastmaken aan start menu aanklikken

Toegevoegd na 1 minuut:
linksklikken moet rechtsklikken zijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat gaat dus om de één of andere reden niet meer.