Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan Windows Vista terug normaal opstarten ?

Na een update van Java.
Daar stond bij : oudere versies verwijderen .
Namelijk J2SE, Java 2, Java SE .
Daarna start mijn Vista niet meer op tenzij ik de toets ESC inhoud bij de opstart .
Intussen probeerde ik al 5 vroegere Herstelpunten .
Niets helpt tot nu toe .
Dank vooraf voor je hulp.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
633

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is wel een heeel vreemd probleem zeker aangezien java niks te maken zou moeten hebben met het opstarten van je windows. Als je even de computer helemaal uit zou zetten als je hem even overnieuw opstart probeer je in de boot mode te gaan hoe je dit doet verschilt per fabrikant (meestal f12). Hier krijg je als het goed is een menu vanwaar je pc opstart, zorg er voor dat dit op je primaire schijf staat (waarschijnlijk C:). Mocht alles hier goed staan is er waarschijnlijk iets mis gegaan met je os, je beste oplossing is het overnieuw installeren van je besturingsysteem. Voor meer informatie hier over wil ik je graag verwijzen naar een pagina van microsoft deze pagina is gemaakt over windows 7 maar de principes zijn hetzelfde. http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/repair-recovery-help#repair-recovery-help=windows-7&v1h=win8tab1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is terug OK.
Ik weet wel niet hoe dit gelukt is.
Zelfs na de 5e maal systeemherstel bleef de fout.
Eind goed , al goed.
Bedankt voor je respons.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding