Bestaat er een OS dat alleen voor muziek is?

ik ben op zoek naar een besturingssysteem voor een oud laptopje (AMD Turion 64 en 1gb ram), dat alleen maar voor muziek is.

ik zie het zo een beetje voor me; opstarten, inloggen en meteen zoiets als Mixxx of VDJ, Winamp etc.

bestaat er zoiets

en nee, ik ben niet opzoek naar KODI :)

Antwoorden (1)

Nee, er bestaat geen besturingssysteem dat alleen voor muziek is. Er zijn wel besturingssystemen die specifieke functies hebben die gericht zijn op muziek, zoals het maken, bewerken en afspelen van muziek.
Bronnen:
een maand geleden