hoe moet je een dell laptop resetten?

mijn dell laptop doet het niet meer en ik wil hem resetten. alleen ik weet niet hoe het moet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.7K

Het beste antwoord

Vaak staat er een (verborgen) partitie op je schijf waarmee je de laptop kan herstellen.

Start de laptop op en druk op de F8 toets voordat Windows opstart. Het is mogelijk dat dit een andere toets is, vaak staat deze dan in beeld met een tekst zoals 'recovery'. Vervolgens kom je in een omgeving waarbij je de computer kunt herstellen.

Let op: afhankelijk van de optie die je kiest verlies je ook alle persoonlijke bestanden op je harde schijf!

Het kan ook zijn dat er geen extra recovery-partitie op je schijf staat, dan zit er meestal een (of meerdere) CD-rom of DVD bij waarmee je de laptop kan herstellen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje wel