Als ik op mijn eigen computer account ga komen er geen programma's te staan. Hoe los ik dit op?

Op al mijn andere computer accounts kan ik nog wel maar op degene waar ik alles op download en al mijn cd's brand komt er geen eenzus een taakbar te staan. Alles wat er komt is een programma zonder die balk met afsluiten, maximaliseren en minimaliseren. Ook komt de windows bar er niet te staan. Dit gebeurde toen ik een filmpje aan het kijken was. Als ik Control+Alt+Delete doe komt het programma er wel te staan maar als ik op taakbeheer klik dan zie ik wat er allemaal aan staat (Processen) Maar 3 seconden nadat ik op taakbeheer heb geklikt sluit hij alle programma's af en komt dat programma terug. Met andere worden: Mijn hele computer account doet niks meer. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

probeer eens een systeem herstel naar een dag dat het nog goed was.

druk op ctrl alt del om in je taak beheer te komen
daar kun via nieuwe taak

%SystemRoot%\System32\restore\rstrui.exe
(als het om windows xp gaat )

heb je windows 7 probeer het dan via de dvd ? reparatie uitvoeren

en daarna meteen een virus scan
capthavoc