Printer instellen op mijn Asus tablet hoe doe ik dit??

Wij hebben een nieuwe ASUS tablet EEEPAD .
Wie kan mij helpen met het installeren van mijn printer
Ik heb een brother netwerkprinter
Waar kan ik die info vinden of wie wie kan mij die info doorsturen

Toegevoegd na 6 dagen:
De Brother printer is aangesloten op de Netwerk dus mijn tablet moet ook via het netwerk kontact krijgen met de printer

Toegevoegd na 1 week:
Ik heb een Brother HL-2170W die staat niet in de APP
is er een andere manier om dit op te lossen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De ASUS tablet werkt met android veronderstel ik. Ik voeg hieronder alvast een link toe waar je meer info kan vinden hierover.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
App Brother iPrinter&Scan op de asus downloaden. Werkt perfect, ik heb zelf Brother DCP-375CW.