Hoe zet je 3g aan op Samsung Galaxy ace 3 ?

We hebben gebeld naar Belgacom en het zal geactiveerd zijn maar hoe zet je het aan op je toestel (Samsung Galaxy ace3) ? (we hebben internet overal maxi ook maar dat is ook geactiveerd maar het doet het niet? hoe zet je het aan op je toestel ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Samsung Galaxy ace 3 dus android dus de balk bovenaan even naar beneden slepen en dataschakelaar aanklikken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
instellingen, netwerk&wifi, mobiel netwerk en dan helemaal onder, APN. die moet je invullen met de waardes van je provider. als je zoekt op "apn" "%provider%" (nee niet letterlijk%provider% invullen, maar natuurlijk de naam van je provider) dan moet je dat wel kunnen vinden. de velden met de gevonden waardes invullen. telefoon uit/aan en dan zou ie goed moeten zijn. maar... heb je wel een data/3g abonnement?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet in instellingen bij apn alle gegevens invullen (normaal heb je een papier gekregen waar dat op staat) en als dat niet zo is, moet het automatisch gaan.
Kijk ook in je taakbalk of je mobiele gegevens aanstaan.