Hoe stel ik mijn fifa 09 in op toetsenbord bestuuring in plaats van de muis ?

Ik heb dit al gewijzigd in het menu maar dit werkt niet , hoe kan dit .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Geen idee hoe dat kan maar het zou toch echt ergens in het menu moeten staan. Misschien onder instellingen? Anders moet je het spel even opnieuw opstarten, dit wil ook wel eens helpen. Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit heb ik ook nog gevinden; EA heeft nog iets nieuws uit de kast gehaald, elke keer een toetsenbord of gamepad gebruiken? Dat ding kon je wel dromen.
EA heeft de muis technologie bedacht waardoor je simpel een speler kunt besturen door de muisaanwijzer de richting op te houden waar de speler heen moet. Voor te veranderen van speler kan je gemakkelijk op de speler klikken. Schieten, passen of tackelen gaat net zo simpel. Met de linkermuisknop kan je diversen pogingen wagen op het doel.
De muismode is echter zeer handig voor beginners, je hoeft namelijk niet tig toetsen uit j hoofd te leren voordat je een normaal potje kan spelen.
De besturing kan makkelijk gewijzigd worden, zo heb je verschillende mogelijkheden:
-Lopen met de muis, schieten toetsenbord.
-Lopen met toetsenbord, schieten muis.
-Toetsenbord.
-Muis.

Wanneer je echter de muisbesturing nog niet snapt, is hiervoor een goede oplossing. In Fifa 09 is namelijk een tutorial muis-besturing filmpje te vinden, hierin wordt uitgelegd hoe de besturing ter werk gaat.