Hoe verwijder je een snelkoppeling die niet verwijderd wil worden...?

Ik heb een soort vaag bestand raptr op mijn pc staan, en ik heb het al verwijderd van mijn pc maar ik krijg de snelkoppeling niet van mijn bureaublad, als ik het wil verwijderen dan staat er: dit item bevind zich niet langer in C:/gebruikers/gebruiker/bureaublad. controleer de locatie van dit item en probeer het opnieuw. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.2K

Het beste antwoord

Installeer Unlocker: http://www.filehippo.com/download_unlocker/
Je vindt dat programma terug onder je rechter muisknop. Ga met je muis op de snelkoppeling staan, klik die met je rechter muisknop aan, geef aan dat je het item wilt verwijderen en klik op OK. Waarschijnlijk moet je je pc opnieuw opstarten voordat het icoon daadwerkelijk verdwenen is.
Pieter2011
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens bij eigenschappen en geavanceerd, het kan zijn dat u enkel read (lees) rechten heeft en geen read-write (lees-schrijf). Het kan zijn dat u administrator rechten moet hebben om dit te veranderen.