Telkens als ik mijn Macbook open en ik ga op internet moet ik me opnieuw aanmelden op bv Facebook,.... Hoe kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Door voor het inloggen de optie gegevens of inloggegevens bewaren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
heb je toevallig veilige modus aanstaan?
Wellicht heb je de cookies accepteren uit staan ( voor facebook ) in de browser die je gebruikt?

Eventueel even een andere browser proberen en kijken of het probleem zich daar ook voor doet.