Hoe een bibliotheek toevoegen aan Windows 7 Menu Start?

Als je in windows 7 op start drukt. Krijg je rechts van menu start Eerst je naam, dan Documenten en dan Afbeeldingen en muziek. Maar ik zou graag daar meer bibliotheken aan toevoegen. Video's en nog een paar bibliotheken die ik heb aangemaakt. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

- rechtmuis knop op de taakbalk
- eigenschappen
- tabblad menu start
- aanpassen
- in de rondjes van de "Als Koppeling Weergeven" bij gewenste bibliotheken klikken.

Ik weet alleen niet of het bij eigen gemaakte bibliotheken werkt tho.

Succes