hoe maak ik een profiel op windows?

als ik onze laptop open kun je een account zien waar we eerst het wachtwoord in moeten voeren voordat ie open gaat. mijn vraag is hoe maak ik zelf nog zo'n account?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Gebruik je Windows 7?

Het beste antwoord

Een gebruikersaccount maken

1. Als u Gebruikersaccounts wilt openen, klikt u achtereenvolgens op de knop Start, Configuratiescherm, Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht en Gebruikersaccounts.
2. Klik op Een andere account beheren. Als u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.
3. Klik op Een nieuwe account maken.
4. Typ de gewenste naam voor de gebruikersaccount, klik op een accounttype en klik een Account maken.

Toegevoegd na 37 minuten:
Bij mij kan ik bij Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht klikken op
"Gebruikersaccounts toevoegen of verwijderen".
Daarna "Een nieuw account maken" kiezen.
SimonV