Bij het instellen van mij PC ( windows ) heb ik per abuis 2014 getypt. Hoe verander ik dit?

Bij het instellen van mij PC ( windows ) heb ik per abuis 2014 getypt. Eerst krijg je een scherm waar je de taal instelt dan een scherm waar je de datum en tijd insteld. Hier heb ik per abuis 2014 ingetypt. Hoe krijg ik dit veranderd. Via configuratie lukt dit niet. Ik denk daarom dat ik dit ergens anders moet veranderen. Kan iemand mij hiermee helpen? Iedereen vast heel erg bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Windows knop (3de van links onderaan)
Typ: Datum en tijd
Bij instellingen kan je nu "Datum en tijd" aanklikken
En dan zie foto voor het aan te passen naar internettijd.

(Dit is toch voor de Windows 8 versie)

Anders:
Configuratiescherm
Klok taal en land/regio
Datum en tijd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal te gek... Bedankt! Werkt geweldig!

Andere antwoorden (1)

Via start - configuratiescherm - en dan zoeken naar datum en tijd - en dat wijst het zichzelf uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat klopt. Heb ik ook gedaan zie mijn foto boven. Maar dit werkt NIET. Wat nu?