Hoe bestand via we transfer ontvangen op iPad downloaden en opslaan ?

Hoe moet ik ontvangen bestand via we transfer ontvangen op iPad downloaden en opslaan in file manager

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
11.9K

Antwoorden (4)

Gaat niet, wetransfer is een flash gebaseerde webapplicatie, en iPad heeft geen flash ondersteuning. Je kunt als alternatief de download doen op een andere PC en via ifunbox dit bestand op je iPad plaatsen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ontvangen gaat niet. Sturen wel, met hun nieuwe app.
Dropbox is veel handiger voor het ontvangen van grote bestanden op ipad.
Als je het nog niet hebt even inschrijven via onderstaande link. Dan krijg je bovenop de standaars gratis 2Gb online storage er 500 Mb bij. https://db.tt/9W3nlKC
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De app voor iphone downloaden en gebruiken.
Zorg dat de app alles aan kan, map foto's, files en adressen.
Ontvangen en versturen is geen probleem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan wel, ik ben ee ook naar op zoek geweest. Je moet er wel iets voor doen, zoals Puffin downloaden. Die heeft een map om bestanden in op te slaan.