Is het mogelijk om mozilla firefox te gebruiken op een tablet met windows 8?

Er staat alleen chrome en google als browser.
Waarom staat mozilla firefox daar niet bij?
Kan dat niet vinden bij uitleg over de installatie die ik hier beschikbaar heb. (Studieboeken.) Vandaar de vraag.

Toegevoegd na 20 minuten:
Na het antwoord op deze vraag nog even hier gekeken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mozilla_Firefox

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het een RT tablet is, dan is er helaas nog geen Firefox app. Heb je echter een "full version" Windows 8 tablet dan kan je Firefox ( net als ieder ander programma) gewoon installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is vrij simpel. Heb je een bureaublad, dan kan het. Heb je alleen de tegeltjes interface, dan niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat klopt niet helemaal ook de RT versie heeft een bureaublad alleen kan geen programma's installeren buiten de store
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Correctie: je kan wel programma's installeren buiten de store maar alleen programma's die compatibel zijn met Windows RT en geen programma's voor Windows 8 (of 7 of vista of ....)