kan ik een programma van windows (.exe) laten werken op een surface RT tablet?

Over architectuur enzo weet ik niets. ik zou op mijn surface rt tablet programma's willen zetten als: teach2000, google crome, een pdf reader die niet uit de windows store komt, e-mind map, avg, de volle teamvieuwer,...
als sommige programma's (zoals denk ik google crome) niet werken, is het niet erg. maar ik gebruik mijn tablet voor school. 1/meerdere programma's uit bovenstaande lijst die werken, zou handig zijn. er zijn geen/geen goeie alternatieven in de windows store. als het moet, heb ik een root/jealbreak wel over om dit te kunnen bereiken. als er iets niet duidelijk is, zoals bij mijn vorige vraag, vraag maar gerust.
Surface RT 1. met windows RT 8.1 alles is geüpdatet.
sorry voor de spelfouten.
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat gaat niet lukken. Het RT tablet kan alleen maar apps draaien. Om exe's uit te kunnen voeren heb je een Surface Pro nodig, hierop kan het wel.