Toetsenbord laptop kapot kan ik een Bluetooth toetsenbord erop zetten?

Mijn toetsenbord van mijn laptop is kapot in mijn garantietijd. Nu zeggen hun dat er vocht in zit terwijl ik zeker weet dat dat gewoon niet zo is. Dat is echter hun woord tegen de mijne. Maar nu willen ze hem wel repareren voor 210 euro. Terwijl ik rond kijk op internet en zie dat zo n toetsenbord ongeveer 25 euro kost. Dus jullie begrijpen wel dat ik mij dubbel in de maling genomen voelt. Nu is mijn vraag kan ik een ander toetsen bord aansluiten op mijn laptop? Bv zo n een die je op je computer aan kN sluiten? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er in zetten gaat erg lastig, omdat ze niet universeel zijn en er geen standaardmaten voor zijn. Maar een extern toetsenbord gebruiken kan altijd. Wat je ook kunt doen is op ReplaceDirect.nl een laptoptoetsenbord kopen voor jou model laptop, en die er zelf in zetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gaat het product binnen zes maanden kapot? Of is er binnen zes maanden iets mis met het product? Dan moet de verkoper bewijzen dat dit jouw schuld was. Gaat het product na zes maanden of langer kapot? Dan moet je zelf bewijzen dat dit niet jouw schuld was. http://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je kan een USB toetsenbord er zo op aansluiten.
maar ik weet niet welk merk en type laptop je heb maar deze zijn makkelijke te verwisselen als je kijkt op youtube zie je hoe dit gaat meestal
Amadea
9 jaar geleden
Als het bínnen de garantietijd is dan moet die reparatie toch kosteloos geschieden?

Antwoorden (1)

Hallo Pontias,

eerst een vraag; hoe weet de serviceprovider\fabrikant zo zeker dat er vocht in zit? Heb je verteld dat er een glas water overheen gegaan is? Als het alleen maar vocht is, dan zou de storing na een paar dagen vanzelf verholpen moeten zijn, tenzij er in de laptop zelf nog verdere schade is... Dus ik vind het vreemd dat ze met deze reden er zo makkelijk van af proberen te komen, tenzij het je verwijtbaar is...
Een extern toetsenbord is altijd te gebruiken, met of zonder defect keyboard. USB of Bluetooth, net wat je laptop voor aansluitingen heeft.
Succes!