Wat draait het snelste, windows xp of windows 7 starter?

op een netbook, enkel 1gb aan ram.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.portablegear.nl/nieuws/10169/Windows_7_Starter_stelt_velen_teleur.htm Snelheid zal winig uitmaken.

Het beste antwoord

Met 1GB zou je windows 7 starter prima kunnen laten lopen.

Dit geld het zelfde voor windows xp dan is 1GB helemaal prima

Dus dit zal niet veel uitmaken.

natuurlijk maakt het wel uit wat je met je netbook wilt doen. als jij zware programma's gaat draaien die veel geheugen vergen dan maakt het niet veel uit of je windows xp draait of windows 7 allebei zal het minder snel gaan of juist niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En qua freezes? Soms wanneer ik film kijk, en in mijn internet wat tabladen heb openstaan freezed hij even met starter. Heb je dit bij xp ook?

Andere antwoorden (1)

Ik heb op een 1G systeem XP vervangen door 7 en het liep allemaal veel soepeler.