Veilige modus wil je natuurlijk niet uitschakelen. Je dient de veilige modus altijd te kunnen bereiken voor het geval dat windows niet kan opstarten in normale modus.

Je bedoelt waarschijnlijk dat je veilige modus wilt deactiveren zodat je windows terug normaal kan opstarten.

Dat kan net op dezelfde manier zoals in vorige windowsversies:

Msconfig oproepen en op het tweede tabblad het vinkje weghalen bij "opstarten in veilige modus"