Wat moet ik doen als alles up-to-date is maar ik toch steeds de melding "Plug-in reageert niet" krijg?

Ik krijg de laatste tijd heel vaak de melding "Plug-in reageert niet". Ik moet de plug in dan stoppen en dan crasht de pagina. Na het opnieuw laden van de pagina werkt het weer. Maar ik krijg dit meermalen per avond.

Net gekeken of ik van alles de meest recente versie heb, dat heb ik. En of er nog verdere updates waren, maar alles was bijgewerkt.

Wat ik allemaal nog meer heb gedaan:

-Zojuist de nieuwste versie van Firefox geïnstalleerd.
-Zojuist de nieuwste versie van Adobe Flash player geïnstalleerd.
-Eergisteren CCleaner laten draaien om overbodige zooi te verwijderen.
-Virusscanner laten scannen.

Wie weet raad?

Toegevoegd na 39 seconden:
Ik werk trouwens met een laptop (Windows 8).

Antwoorden (1)

Er zijn veel oorzaken met deze melding in combinatie met flash plugin te noemen.
Ik zou als eerste de hardware acceleratie uitzetten en/of de drivers van de grafische kaart naar de laatste editie brengen. Ook de veilige modus van (64bit) de flash plugin kan behoorlijk roet in het eten gooien.

Om deze uit te schakelen zie link: