Bij aanmelding in windows krijg ik de melding (je bent aangemeld met een tijdelijk profiel en hebt geen toegang tot je bestanden) Hoe los ik dit op?

ik start de pc op en meld me aan bij windows met mijn gebruikelijke gegevens en dan gebeurt er dus dit (aangemeld met een tijdelijk profiel, je kan dit oplossen door je af en terug aan te melden of contact op te nemen met de (systeembeheerder?). Maar dit lukt dus niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8.2K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is je profiel beschadigd, de oorzaak hier van valt lastig te achterhalen.
Een oplossing hier voor is om je computer in veilige modus op te starten (herhaaldelijk op de F8 toets blijven drukken nadat de pc/laptop is aangezet)
Je krijgt dan verschillende keuzes om in op te starten, kies hier voor Veilige modus zonder netwerk ondersteuning.

Eenmaal in Windows verschijnt er een Administrator account, meld je hier mee aan.
Maak vervolgens een nieuwe gebruiker aan met de zelfde rechten als je huidige profiel. Dit doe je in het configuratiescherm onder Gebruikers accounts.

Kopieër nu alle bestanden uit de map C:\gebruikers\{oude gebruikrsnaam}\Mijn Documenten (,Mijn afbeeldingen etc.) naar de map C:\gebruikers\{nieuwe gebruikersnaam}\

Herstart de pc/laptop in normale modus en meld je aan met je nieuwe profiel, en je kan weer verder werken :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De perfecte manier om een account te herstellen. +!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De oplossing van Roy90 is dé manier. Als het niet helemaal duidelijk is, nog even doorvragen.
+
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, gelukt.

Andere antwoorden (1)

Ik heb hetzelfde probleem eerder ook gehad, het beste is om naar iemand te gaan die er verstand van heeft, bijvoorbeeld iemand in een electronicawinkel. Als je normale account weer terug is, moet je backups maken anders ben je waarschijnlijk al je bestanden kwijt.