Windows niet legitiem zie beschrijving

hallo laatst stond er in mijn scherm windows niet legitiem dus ik had mijn product code opnieuw ingevoerd toen was het weer goed maar later kwam het er weer te staan: windows niet legitiem toen keek ik bij mijn eigenschappen toen stond er dat hij wel legitiem was en was het ook weer weg op mijn scherm HELP!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bij het onjuist formatteren en in reparatie afgeven kan de code ,,bewerkt,, worden.
Bij teruggave heeft u een illegale code die niet toestaat dat u de gewenste of vereiste updates krijgt.
En Windows Genuine Advantage meldt dan dat u geen legitieme versie heeft van Windows.

Dus even bellen naar Microsoft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf een bepaalde patchlevel heeft men bij Windows 7 een PC nodig met een SLIC 2.1 bios(ondersteuning). Heeft de PC dat niet en is er geen bios-update met SLIC 2.1 ondersteuning beschikbaar, blijft de genuine melding geregeld terugkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt een legale versie hebt, maar toch die melding krijgt mag je een loader gebruiken. Dat maakt je Windows weer genuine.

Te vinden op (klik op slow download):
http://www.filesonic.com/file/557079931/Windows_Loader_v2.00_by_Daz.rar