Heel veel programma's zijn verdwenen in mijn 'programma's & onderdelen' scherm in het configuratiescherm. Hoe kan ik deze programma's terugkrijgen?

Je hebt zo'n scherm via het configuratiescherm waarbij je alle geïnstalleerde programma's op je computer kan vinden. Hier kun je die programma's verwijderen. Nu kom ik in dit scherm en hier staan nog maar een paar programma's in. Daar horen normaal wel meer dan 100 programma's te staan die op mijn computer geïnstalleerd zijn, maar er staan er nu nog maar 7. Weet iemand hoe ik dit scherm weer compleet kan krijgen met alle geïnstalleerde programma's? Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Mogelijk zijn bepaalde Windows programma's uitgeschakeld in Windows-onderdelen in- of uitschakelen. Ze staan dan nog wel op je PC en worden weer zichtbaar als je ze inschakelt.
Als het gaat om programma's van andere fabrikanten kan het een optie zijn om ze opnieuw te installeren. Als het programma niet wordt weergegeven en je wilt het programma verwijderen, bekijk je de informatie die bij het programma is verstrekt of ga je naar de website van de fabrikant.
Het gemakkelijkst is het om het gratis programma RevoUninstaller te gebruiken. Dit verwijderd alle programma's en resten van programma's heel grondig en zelfs beter dan via Windows programma's verwijderen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Windows heeft overigens zelf ook een Fix-It tool http://support.microsoft.com/mats/Program_Install_and_Uninstall voor Problemen oplossen met installeren of verwijderen van programma's.