ctrl vasthouden, daarna scrollen met de muis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nooit geweten. Heb een knopje op mijn muis om te vergroten of verkleinen. Bedankt voor de tip!
Bovenin je werkbalk zie je een moertje, klik daar op , als het goed is, staat daar in & uitzoemen, daar kun je het beelscherm groter maken :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ctrl ingedrukt houden en dan op + duwen, meerdere keren om te blijven vergroten.
Evt nadien op Ctrl en - om te verkleinen.